Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Graukogel na kole

Máte rádi aktivní dovolenou na kole? Máme pro vás tři cyklostezky, které vedou přímo z Bad Gastein. Nemusíte tak nikam popojíždět autem ale vyrazit přímo od hotelu.

Trasy v údolí Bad Gastein jsou vhodné pro rekreační cyklisty stejně jako pro pravé nadšence, kteří chtějí zdolat vrcholky hor. Vybere si tu opravdu každý.

Graukogel Mittelstation

Stezka začíná u budovy Raiffeisenbanky ve čtvrti Patschgsiedlung. Pokračujte podél ulice Palfnerstraße. Až dorazíte k trase Böcksteiner Waldweg dejte se doleva a pokračujte trasou směrem k Windischgrätzhöhe a poté k Schachen. Cesta se točí a překonává tak převýšení pozvolněji. Od Schachen již cesta vede až k prostřední stanici lanovky Graukogelbahn ve výšce 1 480 m nad mořem. Místami strmější stoupaní je opět zmírněno úseky bez převýšení.

Délka trasy: 3,7 km

Přibližná doba jízdy: 1 hodina

Převýšení: 400 m

Prossau

Trasa začíná u budovy turistických informací na náměstí Mozartplatz v Bad Gastein. Dále pokračujte ulicí Karl-Heinrich-Waggerl Straße skrz město podél horního vjezdu do garáží až k odbočce směrem k hotelu Grüner Baum. Zde na levé straně najedete na ulici Kötschachtalstraße, která vede směrem do údolí. Pokračujte touto cestou podél hotelu Grüner Baum směrem k penzionu Gasthof Himmelwand a dále mírným stoupáním až do Prossau.

Délka trasy: 9,1 km

Přibližná doba jízdy: 2 hodiny

Převýšení: 481 m

Stubnerkogel Bergstation

Trasu můžete začít například u vodopádu na Staubingerplatz. Dále pokračujte po ulici Kaiser Franz Josef-Straße směrem ke Gasteinskému museu. Trasa krátce vede po rušnějším úseku ulice, ale krátce poté vlevo odbočuje na Erzherzog Johann-Promenade. Podél promenády jeďte až k jejímu konci, kde se mění na ulici Hinterschneeberg a tou pokračujte dále. U lihovaru Hauseben pak najeďte na Vorderschneeberg, po které pokračujte směrem vlevo až k středisku Angertal. Od Angertal pak stoupejte lesní cestou až k vrcholu Stubnerkogel.

Délka trasy: 19,1 km

Přibližná doba jízdy: 4 hodiny

Převýšení: 1393 m

Obtížnost: střední

Pokud vám tyto trasy nestačí, vyzkoušejte třeba cyklostezku vedoucí na Fulseck a další tipy na aktivní dovolenou v Bad Gastein.

Pohodlné ubytování v Bad Gastein přímo v centru města - Residence AlpenHeart - si zarezervujte ještě dnes. Ubytovací kapacity se během sezóny plní rychle, proto příliš neotálejte!

Poznámka: Vždy se informujte o aktuálních podmínkách a případných změnách trasy a dodržujte bezpečností opatření pro pohyb na horách.